Komisja doceniła natomiast autorów i autorki, którzy w swoich projektach uwzględnili funkcję i kontekst. I przyznała następujące nagrody.
Miejsce 1 (praca p.t. „Lesson 24”) za neutralność wizualną korzystną w przypadku „tła”, za wykorzystanie logo szkoły i wartość informacyjną (nazwa i numer szkoły); za nawiązanie do kontekstu szkolnego poprzez wprowadzenie motywu szkolnej tablicy; za ciepły, świąteczny przekaz uwzględniający nietypową świąteczno-pandemiczną sytuację – Piotr Borczyński IB2
Miejsce 2 (praca p.t. „Christmas with Raszyńska”) za dekoracyjność i spójność kompozycyjną motywu, który dobrze sprawdzi się w funkcji tła; za odniesienia do nazwy szkoły; za pierniczkowy słodko-korzenny świąteczny nastrój – Amelia Miroszczuk IB1
Miejsce 3 (praca pt. „Renifer w drodze”) za dbałość o szczegóły i optymistyczny świąteczny nastrój. – Malwina Szcześniak MYP(ic) 1